سئو مکس، نرم افزار حرفه‌ای بک لینک رایگان

امتیاز خریداران: 4.9 از 379 رای

1,990,000 تومان

  • شامل بیش از 500 سایت معتبر
  • آموزش ساخت بک لینک در هر سایت
  • دارای نمودارهای حرفه‌ای برای پروفایل لینک سازی شما
  • ارائه آپدیت‌های منظم رایگان

درصورتی که کد تخفیف دارید، می‌توانید در مرحله بعد، آن را اعمال نمایید.

در تاریخ 7 مرداد 1403 این نرم افزار به نسخه 2.3.1 آپدیت شد. خریداران قبلی می‌توانند به صورت رایگان نسخه جدید را از پلن خود دانلود کنند.

نرم افزار سئو مکس (SEO Max) چیست؟

سئو مکس در واقع یک نرم افزار تحت اکسل است که به شما لیست جامعی از تمام سایت هایی را به شما ارائه می دهد که می توانید با استفاده از آنها، برای وب سایت خود بک لینک رایگان بسازید.

این نرم افزار به شما کمک می کند تا فرایند لینک سازی سایت‌تان را بهبود داده و تسلط کاملی بر روی سئو خارجی سایت خود داشته باشید. با استفاده از این سئو مکس می توانید تمام اقداماتی که برای لینک سازی سایت خود انجام داده‌اید را ثبت کرده و در قالب چندین نمودار کاربردی، وضعیت سایت‌تان را تحلیل کنید.

نمودارهای کاربردی سئومکس

یکی از ویژگی‌های حذاب نرم افزار سئو مکس، ارائه نمودارهای کاربردی برای موارد مهم است که به شما کمک می‌کند تا تسلط کافی بر روی فرایند لینک سازی داشته باشید. در ادامه تصویر از انواع نمودارهای این نرم افزار برای شما نشان داده شده است.

چرا نرم افزار سئو مکس ارزش خرید دارد؟

اگر کمی وارد فضای خرید رپورتاژ آگهی یا خرید بک لینک شده باشید، حتما متوجه شده‌اید که انتشار رپورتاژ آگهی در یک رسانه معمولی، حدود یکی دو میلیون تومان هزینه روی دست شما می‌گذارد. اما یک بار برای همیشه با خرید نرم افزار سئو مکس (با مبلغی بسیار مناسب) می‌توانید از شر هزینه‌های میلیونی لینک سازی خلاص شده و برای سایت خود صدها بک لینک معتبرِ با کیفیت و در عین حال رایگان بسازید!

تاریخچه تغییرات

سوالات متداول

سئو مکس یک نرم افزار هوشمند است که بر روی Microsoft Excel پیاده سازی شده که برای اجرا نیاز به نرم افزار اکسل 2013 به بعد دارد. این نرم افزار یک نرم افزار مدیریت و ساخت بک لینک است که به شما لیستی کامل از سایت‌هایی که در آن می‌توانید بک لینک رایگان بسازید را ارائه می‌کند.

بله، قطعا. نرم افزار سئو مکس همواره از ابتدای انتشار، به طور مرتب در حال توسعه و اضافه کردن امکانات جدید بوده و خواهد بود. می‌توانید در همین صفحه، لیست کامل نسخه‌های مختلف این نرم افزار و امکاناتی که به آن اضافه شده را مشاهده نمایید.

خیر. نرم افزار سئو مکس یک نرم افزار معرفی سایت‌های بک لینک رایگان و مدیریت بک‌لینک‌های ساخته شده توسط شما می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا کل فرایند لینک سازی سایت خارجی را تحت تسلط کامل در بیاورید.
در این نرم افزار بیش از 500 سایت با قابلیت ساخت بک لینک رایگان (به همراه تمام جزئیات) به شما معرفی شده که عملا شما را از صرف هزینه‌های میلیونی لینک سازی، خلاص خواهد کرد.

بله. شما در هر لحظه که اقدام به خرید این نرم افزار کنید، به جدیدترین نسخه دسترسی خواهید داشت. همچنین هر بار که این نرم افزار آپدیت شود، خریداران قبلی می‌توانند به صورت کاملا رایگان، نسخه جدید را دریافت کرده و از آن استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *