آموزش انتشار رپورتاژ آگهی رایگان در صدرنشین

یکی از ویژگی‌های مهم پلتفرم صدرنشین، امکان انتشار رپورتاژ آگهی رایگان می‌باشد. در این مطلب قصد داریم با شرایط انتشار رپورتاژ آگهی رایگان آشنا شده و با هم نحوه انتشار رپورتاژ رایگان را یاد بگیریم.

اما قبل از آشنایی با این شرایط، نیاز داریم تا با پلن پیشفرض رسانه‌ها آشنا شویم. در واقع برای انتشار رپورتاژ آگهی در صدرنشین، می‌توانیم از ۳ حالت «سیستم سفارشی سازی» ، «پلن‌های آماده» یا «پلن پیشفرض» استفاده کنیم. در اینجا ما با حالت سوم یعنی پلن پیشفرض سروکار خواهیم داشت. این پلن یک سری ویژگی‌های از پیش تعیین شده دارد که رپورتاژهایی که در آن قالب سفارش داده می‌شوند، باید از تمام این ویژگی‌ها تبعیت کنند.

ویژگی‌های پلن پیشفرض

  1. محتوا می‌بایست غیرکپی و یونیک باشد. در واقع استفاده از محتواهای دیگر سایت‌ها (حتی سایت خودتان) مجاز نمی‌باشد. همچنین استفاده از محتواهای ناخوانایی که صرفا با هوش مصنوعی یا ترجمه خودکار تولید شده باشند، مجاز نیست.
  2. محتوای ارائه شده باید کاملا آموزشی بوده و نباید هیچ نشانی از تبلیغات و یا معرفی سایت شما در آن دیده شود.
  3. حداکثر یک عدد لینک نوفالو، در انتهای متن (قسمت منابع) و با انکرتکست URL یا نام برند قابل استفاده است.

لازم به ذکر است در صورت استفاده از «سیستم سفارشی سازی» یا «پلن‌های آماده» می‌توانید از هر مدل محتوایی (کپی یا غیر کپی) استفاده کرده و تمام محدودیت‌های موجود در پلن پیشفرض را باطل نمایید.

آشنایی با سیستم سفارشی سازی و پلن‌های آماده در صدرنشین

برای انتشار رپورتاژ رایگان به ژتون نیاز داریم

رسانه‌های بسیاری در صدرنشین هستند که پلن پیشفرض خود را به صورت رایگان ارائه می‌کنند. به عبارت دیگر شما می‌توانید با ارائه محتوایی که شرایط فوق را داشته باشد رپورتاژهای آگهی خود را به رایگان در این رسانه‌ها منتشر کنید. برای انتشار رپورتاژ رایگان در این رسانه‌ها هم به چیزی تحت عنوان ژتون نیاز خواهیم داشت.

ژتون چیست؟

ژتون یک واحد امتیازی در صدرنشین است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند در رسانه‌هایی که پلن پیشفرض خود را رایگان ارائه می‌کنند، رپورتاژ آگهی منتشر کنند. به عبارتی هزینه هر درخواست انتشار رپورتاژ آگهی در این رسانه [با رعایت شرایط مذکور] یک عدد ژتون می‌باشد.

نکته مهم:

در صورتی که محتوای رپورتاژ رایگان شما مورد تایید قرار گرفته و منتشر شود، ژتون مصرفی شما به صورت خودکار توسط سیستم مجددا شارژ خواهد شد. اما در صورتی که محتوای ارسالی از شرایط مذکور تبعیت نکند، و رپورتاژ رایگان شما در حالت «رد شده» قرار بگیرد، ژتون مصرف شده خواهد سوخت. در واقع رسالت تعریف ژتون درسیستم صدرنشین، رعایت عدالت و جلوگیری از ثبت درخواست‌های مکرر، ناقض قوانین و غیر واقعی است.

من چه تعداد ژتون دارم؟

شما با توجه به سطح کاربری خود، سهمیه ماهانه متفاوتی خواهید داشت که در ابتدای هر ماه به اکانت شما تخصیص داده خواهد شد. برای آشنایی با سطوح کاربری اینجا را بخوانید.

چه زمانی به ژتون نیازی نیست؟

ژتون فقط و فقط زمانی مورد نیاز است که شما بخواهید رپورتاژ آگهی رایگان منتشر کنید. به عبارتی دیگر در سایر حالت‌ها که در زیر ارائه شده، به ژتون نیازی نداریم:

  1. بخواهید رپورتاژ(های) خود را در قالب پلن پیشفرض رسانه‌هایی منتشر کنید که غیر رایگان و دارای هزینه هستند.
  2. از سیستم سفارشی سازی پلن استفاده کرده و حداقل یکی از آیتم‌های آن را فعال کنید.
  3. برای انتشار رپورتاژ آگهی، از یکی از پلن‌های آماده آن رسانه استفاده کنید.

آموزش انتشار رپورتاژ آگهی رایگان در صدرنشین

برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان در صدرنشین، کافی است مطابق مراحل زیر عمل کرده و درخواست خود را ثبت نمایید:

۱- ورود به پنل کاربری

در صورتی که از قبل در صدرنشین ثبت نام کرده‌اید، کافی است بر روی لینک زیر کلیک کرده و با وارد کردن اطلاعات مربوطه، به اکانت خود وارد شوید. چنانچه در صدرنشین حساب کاربری ندارید نیز می‌توانید با کلیک بر همین دکمه، در عرض کمتر از یک دقیقه حساب کاربری خود را بسازید.

۲- ورود به صفحه ساخت کمپین رپورتاژ

مطابق تصویر زیر، پس از ورود به حساب کاربری، با زدن بر روی عبارت «ساخت کمپین جدید» که در منو قرار دارد، به صفحه ساخت کمپین رپورتاژ آگهی هدایت خواهید شد که لیست تمام رسانه‌های همکار صدرنشین در آن قابل مشاهده است. (با کلیک بر روی تصاویر، نسخه باکیفیت‌تر آنها را مشاهده خواهید نمود.)

۳- پیدا کردن رسانه‌های رایگان

در اینجا نیاز داریم تا لیست رسانه‌هایی که پلن پیشفرض رایگان دارند را پیدا کنیم. برای این منظور کافی است مطابق تصویر زیر، ترتیب نمایش رسانه‌ها را بر اساس ارزانترین تنظیم کنیم. با این عمل، تمام رسانه‌هایی که پلن پیشفرض‌شان رایگان است، به ابتدای لیست منتقل خواهند شد.

۴- انتخاب رسانه‌ها

حالا که لیست تمام رسانه‌ها قابل مشاهده است، نیاز است تا بر مبنای استراتژی خود، رسانه(های) مدنظرمان را انتخاب کنیم. برای انتخاب رسانه کافی است مطابق تصویر زیر ابتدا بر روی دکمه «انتشار رپورتاژ آگهی» کلیک کرده تا وارد صفحه آن رسانه شویم.

در مرحله بعد کافی است از باکس زرد رنگ «تنظیم نوع پلن رپورتاژ» ، حالت پلن پیشفرض و محدود را مطابق تصویر زیر انتخاب کنیم.

در مرحله بعد بر روی باکس «شرایط انتشار رپورتاژ آگهی در پلن پیشفرض را مطالعه کرده و با آن موافقم» کلیک می‌کنیم تا دکمه افزودن به کمپین نمایش داده شود. با کلیک بر روی دکمه افزودن به کمپین، به صفحه لیست رسانه‌ها منتقل خواهیم شد.

۵- بازبینی نهایی و ثبت

پس از به پایان رساندن فرایند انتخاب رسانه‌ها، با کلیک بر روی دکمه بازبینی نهایی و پرداخت می‌توانید وارد مرحله بعدی شده و کمپین خود را ثبت نمایید. پس از ثبت کمپین، می‌توانید محتواهای هر رسانه را بارگزاری کرده و وارد مرحله انتشار نمایید.

سوالات متداول

۱. چه زمانی ژتون من مصرف می‌شود؟
به ازای درخواست انتشار رپورتاژ آگهی رایگان برای هر رپورتاژ، یک عدد ژتون به طور موقت از ظرفیت شما کم خواهد شد. در صورتی که محتوای ارائه شده مورد تایید بوده و رپورتاژ شما منتشر شود، ژتون کسر شده به طور خودکار مجددا شارژ خواهد شد. همچنین در صورت رد درخواست انتشار رپورتاژ آگهی رایگان شما، ژتون مصرفی خواهد سوخت.

۲. اگر ژتون‌هایم تمام شد، چه کار کنم؟
پس از اتمام ژتون‌های خود، می‌توانید از یکی از ۲راه زیر استفاده نمایید.

  • به پشتیبانی پیام ارسال کنید تا برای سفارش پکیج‌های ژتون، شما را راهنمایی کنند.
  • تا اول ماه شمسی بعدی صبر کنید تا ژتون‌های تمام کاربران مجددا شارژ شود.

۳. اگر تا آخر ماه از ژتون‌هایم استفاده نکنم چه می‌شود؟
ژتون‌هایی که اول هر ماه برای کاربران به صورت رایگان شارژ می‌شوند، فقط تا آخر ماه قابل استفاده هستند و به ماه بعدی منتقل نخواهند شد. (در صورتی که از طریق پشتیبانی، پکیج ژتون تهیه کرده باشید، آن ژتون‌ها تاریخ مصرف نخواهند داشت و تا هر زمان ممکن می‌توانید از آنها استفاده کنید)

۴. آیا می‌توانم در کنار رپورتاژ آگهی رایگان، سایر مدل رپورتاژهای دارای هزینه را هم سفارش بدهم؟
بله. شما می‌توانید به طور همزمان در کمپین‌های خود هر مدل رپورتاژ آگهی را از هر طریقی سفارش دهید.

۵. اگر بیشتر از تعداد ژتون‌هایم درخواست انتشار رپورتاژ رایگان بدهم، چه اتفاقی می‌افتد؟
در صورتی که بیشتر از تعداد ژتون‌هایی که دارید، رپورتاژ آگهی رایگان منتشر کنید، سیستم فقط به میزان ژتون شما اجازه انتشار داده و سایرین را به طور خودکار لغو خواهد کرد. ضمنا در صورت تکرار بیش از حد این موضوع، سیستم ضد اسپم صدرنشین به مدت ۳ ماه قابلیت انتشار رپورتاژ آگهی رایگان را از اکانت شما سلب خواهد نمود.

۶. آیا می‌توانم از محتواهای یکی از رپورتاژهایم برای سایر رپورتاژها نیز استفاده کنم؟
در رپورتاژهای آگهی رایگان، استفاده از محتواهای کپی مجاز نیست. محتواهایی که از سایت خودتان، سایت‌های دیگران و حتی سایر رپورتاژهای آگهی خود شما، عینا برگرفته شده باشد، کپی محسوب شده و منتشر نخواهند شد.
اما برای رپورتاژهای آگهی غیر رایگان شما، هیچگونه محدودیتی در کپی بودن یا نبودن محتواها وجود نخواهد داشت و می‌توانید از هر محتوایی که صلاح می‌دانید، استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.